Marketing
«»
Popis:
Požiadavky na efektívnu segmentáciu
- dostupné segmenty musia byť efektívne dosiahnuteľné a aj obsluhovateľné
- diferencovateľné segmenty sa musia odlišovať natoľko, aby sa mohli pre ne použiť odlišné marketingové programy. Avšak podobnosť potrieb zákazníkov vo vnútri segmentu je zreteľná.
- akcieschopné segmenty musia byť také, aby bolo možné vytvoriť také marketingové programy, ktoré umožňujú priťahovať a obslúžiť cieľových zákazníkov
Segmentačné kritéria:
Segmentácia trhu začína
- vymedzením segmentačných kritérií a premenných pre segmentovanie trhu.
- pokračuje rozvojom profilu výsledných segmentov
Kľúčové slová:
marketing
segmentácia
segmentácia trhu
analytická fáza
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.