Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22214
Posledná úprava
09.04.2009
Zobrazené
1 595 x
Autor:
malinkate58
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií.

Väčšina podnikov predáva svoje produkty ďalším organizáciám.
Nákupné správanie organizácií zahŕňa nákupy pre výrobu ďalších produktov, ktoré potom ďalej poskytujú.

Poznáme 3 základné typy trhov organizácií:
1. trh výrobnej sféry, resp. priemyselný trh tvoria jednotlivci a organizácie, ktoré nakupujú tovary a služby ako vstup do ďalšieho výrobného procesu s cieľmi produkovať iné tovary a služby.
2. trh sprostredkovateľov tvoria jednotlivci a organizácie, ktoré nakupujú tovary a služby s cieľom ďalšieho predaja so ziskom.
3. vládny trh sa skladá z vládnych inštitúcií a orgánov štátnej správy, ktoré nakupujú tovary a služby na riadny výkon svojich funkcií.


Kľúčové slová:

spotrebiteľ

marketing

Trhy organizácií

trh

sprostredkovateľ


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko