Marketing
«»
Popis:
Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií.
Väčšina podnikov predáva svoje produkty ďalším organizáciám.
Nákupné správanie organizácií zahŕňa nákupy pre výrobu ďalších produktov, ktoré potom ďalej poskytujú.
Poznáme 3 základné typy trhov organizácií:
1. trh výrobnej sféry, resp. priemyselný trh tvoria jednotlivci a organizácie, ktoré nakupujú tovary a služby ako vstup do ďalšieho výrobného procesu s cieľmi produkovať iné tovary a služby.
2. trh sprostredkovateľov tvoria jednotlivci a organizácie, ktoré nakupujú tovary a služby s cieľom ďalšieho predaja so ziskom.
3. vládny trh sa skladá z vládnych inštitúcií a orgánov štátnej správy, ktoré nakupujú tovary a služby na riadny výkon svojich funkcií.
Kľúčové slová:
spotrebiteľ
marketing
Trhy organizácií
trh
sprostredkovateľ
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.