Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26678
Posledná úprava
12.10.2009
Zobrazené
1 055 x
Autor:
timejka23
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prednasky z marketingu . Potrebne ku skuske.

VÝVOJ MARKETINGU
-marketing ako konkrétny spôsob, ktorý na základe teórie a výskumu v oblasti riadenia umožňuje pochopiť trh
30-te roky :-revolúcia v podnikoch, obchodná funkcia , Gallap 1935, prvé znaky segmentácie
v dôsledku intenzívnej hospodárskej krízy v roku 1936 myšlienka Citroen 2CV
(2 gazdov a 50 kg zemiakov. 3 l benzínu )
50-te roky :-6 % rast spotreby, masový trh
50-te až 70-te roky :-Ph.Kotler, kvantifikácia trhu, presvedčovanie neznámeho spotrebiteľa k
Spotrebe, neosobná reklama

Kľúčové slová:

VÝVOJ MARKETINGU

MARKETING


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko