Marketing
Popis:
Prednasky z marketingu . Potrebne ku skuske.
VÝVOJ MARKETINGU
-marketing ako konkrétny spôsob, ktorý na základe teórie a výskumu v oblasti riadenia umožňuje pochopiť trh
30-te roky :-revolúcia v podnikoch, obchodná funkcia , Gallap 1935, prvé znaky segmentácie
v dôsledku intenzívnej hospodárskej krízy v roku 1936 myšlienka Citroen 2CV
(2 gazdov a 50 kg zemiakov. 3 l benzínu )
50-te roky :-6 % rast spotreby, masový trh
50-te až 70-te roky :-Ph.Kotler, kvantifikácia trhu, presvedčovanie neznámeho spotrebiteľa k
Spotrebe, neosobná reklama
Kľúčové slová:
VÝVOJ MARKETINGU
MARKETING
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.