Popis:
Marketing – je jedna časť managementu. Je to vedný odbor, ktorý je súčasťou managementu a zahrňuje širokú škálu tých činností, ktoré sú zamerané na vytváranie podmienok pre realizáciu výmeny (zámeny).
Výmena – ľudská činnosť, pomocou ktorej sa dá produkt získať za určitú protihodnotu. Výmena je základom marketingu. K tomu, aby sa mohla uskutočniť je potrebné splniť nasledujúce podmienky:
výmeny sa musia zúčastniť najmenej dvaja partneri, z ktorých každý musí tomu druhému poskytnúť určitú hodnotu
každý z partnerov musí prejaviť ochotu sa tejto výmeny zúčastniť a pritom musí každý z nich mať toľko slobody, aby mohol príslušnú ponuku prijať, alebo odmietnuť
všetci partneri musia byť schopní vzájomnej komunikácie a naviac musia byť natoľko čestní, aby dohodnuté zmluvné podmienky dodržali.
Výmena vytvára hodnoty podobným spôsobom ako výroba a to preto, že rozširuje možnosti konzumenta...
Kľúčové slová:
Marketing