Popis:
Marketingová komunikácia
1. prednáška
- konkurenčné prostredie vytvára tlak na firmy » základnou úlohou je nájsť dostatok zákazníkov pre svoju produkciu t. j. vytvárať dopyt a umožňovať jeho zmenu, s tým súvisí aj úloha pôsobiť na úroveň dopytu, čas, charakter tak, aby pomáhali pri realizácii cieľa.
KOMUNIKÁCIA
- komuis (latin. slovo ) » spoločný
- v procese komunikácie sa snažíme vytvoriť niečo „ spoločné „ s niekým, chceme niečo oznámiť, sprostredkovať, odovzdať, podeliť sa s určitými info, myšlienkami, postojmi, názorom » rôznym spôsobom odovzdať : slovom, písmom, gestikuláciou
- K je výmena info s určitým zámerom
- v MA zmysle znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s výrobkami, službami, vysvetľovať ich úžitok, kvalitu, hodnotu, prospešnosť, použitie a na . str. vedieť aj počúvať, reagovať na podnety a požiadavky spotrebiteľov.
- každý akt výmeny na trhu je spojený s množstvom komunikač. Úkonov
- podstatou MK je ovplyvňovanie nákupného správania zákazníkov v záujme realizácie tovarov na trhu
Kľúčové slová:
marketingová komunikácia
rating
promotion
mediálny trh
nákupné správanie
reklama
podpora predaja
osobný predaj
Obsah:
- 1. prednáška
2. prednáška
3. prednáška
4. prednáška
5. prednáška
6. prednáška
7. prednáška
8. prednáška
9. prednáška