Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingová komunikácia, management promotion

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6648
Posledná úprava
09.08.2018
Zobrazené
2 615 x
Autor:
gabistar
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová komunikácia
1. prednáška

- konkurenčné prostredie vytvára tlak na firmy » základnou úlohou je nájsť dostatok zákazníkov pre svoju produkciu t. j. vytvárať dopyt a umožňovať jeho zmenu, s tým súvisí aj úloha pôsobiť na úroveň dopytu, čas, charakter tak, aby pomáhali pri realizácii cieľa.

KOMUNIKÁCIA
- komuis (latin. slovo ) » spoločný
- v procese komunikácie sa snažíme vytvoriť niečo „ spoločné „ s niekým, chceme niečo oznámiť, sprostredkovať, odovzdať, podeliť sa s určitými info, myšlienkami, postojmi, názorom » rôznym spôsobom odovzdať : slovom, písmom, gestikuláciou
- K je výmena info s určitým zámerom
- v MA zmysle znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s výrobkami, službami, vysvetľovať ich úžitok, kvalitu, hodnotu, prospešnosť, použitie a na . str. vedieť aj počúvať, reagovať na podnety a požiadavky spotrebiteľov.
- každý akt výmeny na trhu je spojený s množstvom komunikač. Úkonov
- podstatou MK je ovplyvňovanie nákupného správania zákazníkov v záujme realizácie tovarov na trhu

Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

rating

promotion

mediálny trh

nákupné správanie

reklama

podpora predaja

osobný predaj



Obsah:
  • 1. prednáška
    2. prednáška
    3. prednáška
    4. prednáška
    5. prednáška
    6. prednáška
    7. prednáška
    8. prednáška
    9. prednáška
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko