Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Marketingová komunikácia

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11736
Posledná úprava
20.12.2018
Zobrazené
1 474 x
Autor:
joice
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing - pojem, ktorý pochádza z angličtiny (TRHOVANIE)

Trhovanie sa v ekonomickej teórii chápe ako orientácia na trh, jeho potreby a požiadavky.

Kedže firma plní potreby zákazníka, zároveň napĺňa svoje strategické ciele (poslanie).

Marketing vznikol v USA v roku 1910 v dôsledku krízovej situácie - NADVÝROBY, kedy sa vyrábalo veľa a predávalo menej.

Marketing - manažérsky proces (riadiaci proces), ktorý zodpovedá za vyhľadávanie, uspokojovanie potrieb alebo požiadaviek zákazníkov a to takým spôsobom, pri ktorom firme vzniká zisk.

Marketing môžeme chápať ako:
a) marketing ako súbor hodnôt, noriem, postojov, kultúry.
b) Marketing ako funkcia, sústava činností

V podstate je marketing zodpovedný za vyhľadávanie, prijímanie a uspokojovanie potrieb zákazníkov a teda marketing utvára zisk.

„Byť marketingovo orientovaný“ - predstavuje dobre vypracovanú a zakotvenú filozofiu firmy, ktorou sa musia riadiť všetky zložky organizácie, alebo celej firmy, to znamená, že musí platiť pre všetky úseky v organizácii, nie len pre pracovníkov na marketingovom oddelení.

Kľúčové slová:

marketingova komunikacia

reklama

PR

marketing



Obsah:
  • Zisťovanie, anticipácia a uspokojovanie potrieb zákazníkov
    Marketingový mix
    Komunikačný mix
    Historické vývojové fázy marketingu
    Marketingové prostredie
    Marketingový informačný systém (MIS)

Zdroje:
  • zaklady marketingu - dudinska
  • marketingova komunikacia - foret
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko