Marketingové analýzy - prednášky
«»
Popis:
Poslanie podniku
Poslanie podniku konkrétne vyjadruje predstavu o zmysle súčasnej a budúcej existencii podniku a o funkciách, ktoré má plniť. Určuje hranice pôsobenia a súčasne aj definuje jeho špecifické rysy, ktoré dávajú podniku jeho vlastnú identitu v rámci oblasti, v ktorej pôsobí. Účelne formulované poslanie podniku určuje vektor a hranice záväzné pre tvorbu stratégia podniku, ale pôsobí aj ako deklarácia, ktorá oslovuje vonkajšie záujmové skupiny - zákazníkov, dodávateľov, investorov, verejný sektor a pod. Súčasne má pôsobiť aj ako motivujúci a mobilizujúci faktor dovnútra podniku.
PREDMET MARKETINGOVEJ ANALÝZY
• Okolie
• Trh
•
Odvetvie
•
Konkurencia
•
Schopnosti podniku
•
Zákazník
Kľúčové slová:
marketing
marketingové analýzy
swot analýzy
bcg analýza
ge analýzy
konkurencia
trh
rast trhu
životný cyklus produktu
Obsah:
- marketing
marketingové analýzy
swot analýzy
bcg analýza
ge analýzy
konkurencia
trh
rast trhu
životný cyklus produktu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.