Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Marketingové analýzy

«»
Prípona
.zip
Typ
prednášky
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38540
Posledná úprava
17.10.2011
Zobrazené
1 282 x
Autor:
novakova.mixalka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingové analýzy
1. prednáška - Cieľom tejto prednášky je:
- vysvetliť pojmy – podnikanie, stratégie, podniková politika, ciele riadenie,
- vysvetliť ako súvisí strategický manažment podniku s Marketingovým manažmentom,
-vymedzenie pojmu marketingového manažmentu,
- objasniť proces marketingového manažmentu,
- vzťahy marketingového informačného systému s manažérskym informačným systémom.

Riadenie podniku.
Nevyhnutným predpokladom úspešného podnikania je neustále napredovanie podniku a prispôsobovanie sa trhovému prostrediu. Úspešnosť podnikania sa však dosiahne len vtedy, ak je spokojný zákazník. Podnikanie je založené na podnikavosti- ako vlastnosti podniku , ktorá sa prejavuje v dvoch dimenziách:
- provou je schopnosť využiť silné stránky podniku – napr. ak podnik má nízke náklady, môže stanoviť nižšie ceny, prípadne ak má technológiu – môže zvyšovať kvalitu, inovovať produkty, ak objaví nový trhový segment môže zvyšovať trhový podiel a pod.
- druhou dimenziou je schopnosť podniku objaviť nové trhové príležitosti napr. ak získa nových zákazníkov, môže zvyšovať trhový podiel, ak konkurencia má vysoké ceny, môže svoju cenovú úroveň produkcie upravovať a pod.
...

Kľúčové slová:

analýzy

marketing

BCG matica

stratégie

konkurencia



Obsah:
  • 1. prednáška
    - vysvetliť pojmy – podnikanie, stratégie, podniková politika, ciele riadenie,
    - vysvetliť ako súvisí strategický manažment podniku s Marketingovým manažmentom,
    - vymedzenie pojmu marketingového manažmentu,
    - objasniť proces marketingového manažmentu,
    - vzťahy marketingového informačného systému s manažérskym informačným systémom.

    2. prednáška
    - analýzu údajov z MIS,
    - marketingové databázy,
    - štatistické analýzy (vybrané),
    - rozhodovacie modely.

    3. prednáška - Marketingové situačné analýzy
    - vymedzenie vonkajšieho a vnútorného prostredia trhu,
    - analýza vonkajšieho prostredia,
    - analýza vnútorného prostredia,
    - STEP analýza,
    - SWOT analýza

    4. prednáška - Analýza zákazníkov
    - vymedziť pojem zákazník, spotrebiteľ,
    - vzťah k zákazníkom,
    - segmentácia zákazníkov,
    - cieľové skupiny,
    - techniky, analýzy zákazníkov,
    - analýza preferencií.

    5. prednáška - Ostatné výrobkové analýzy a portfóliové analýzy
    - ABC analýza,
    - BCG analýza,
    - GE analýza,
    - pozičná etapa,
    - analýza ŽCP.

    6. prednáška - Analýza konkurencie
    - identifikácia konkurencie,
    - kritériá analýzy konkurencie,
    - zdroje informácií o konkurencii,
    - hodnotenie konkurencie zákazníkom.

    7. prednáška - Marketingová stratégia
    - Čo je marketingová stratégia,
    - Typy marketingových stratégií,
    - Marketingové stratégie v medzinárodnom marketingu,
    - Základné kritériá rozhodujúce o stratégii vstupu na medzinárodný trh,
    - Základné trhové stratégie v medzinárodnom marketingu.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko