Marketingové strategie - poznamky z prednašok
«»
Prípona
.doc |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
0 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4013 |
Posledná úprava
20.05.2017 |
Zobrazené
1 360 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Systém
- L. von Bertállanfy - vytýčil všeobecnú teóriu systémov
- Vždy musíme vychádzať z potreby mať Vlastníka / Akcionára, Gen. riaditeľa / Vrcholový manažment, Priameho nadriadeného / Stredný alebo líniový manažment, Výkonný pracovníci.
Dialektika
- Konfucius (bol 1) bol poradcom viacerých cisárov - získať viac informácií („Stojatá voda skôr či neskôr zasmradne!“ alebo ak nie je pohyb nastáva zánik). F. Hegel - tvorca dialektických zákonov. Učenie vs skúsenosť
Kľúčové slová:
marketingové stratégie
pojmy
dialektika
synergia
politológia
Obsah:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.