Marketingový informačný systém
«»
Popis:
Základom kvalifikovaného rozhodovania a riadenia je dostatok informácii - to znamená ich zabezpečenie, spracovanie, využitie a uchovanie. Tieto inf. musia byť zaistené v optimálnom množstve, čase a kvalite. Preto je nutné v podniku od samotného začiatku sledovať správne koncipovaný systém informácii.
Informačné zaistenie je záležitosť zložitá a náročná, a to ako na financie tak aj na schopnosti a kvalifikáciu pracovníkov, ktorý sa informáciami zaoberajú.
Každý marketér potrebuje informácie. Údaje potrebuje najmä o:
1. Zákazníkoch (zisťovať ich potreby a analyzovať ich)
2. Konkurentoch (či je lepší, ceny, kvalita, atď.)
3. Trhu (kompletného/regionálneho) - dôležitá je najmä demografia a jej ekonomické nadväznosti (kúpna sila)
Kľúčové slová:
informačný systém
informácie
informačné toky
marketing
podnik
Obsah:
- Marketingový informačný systém
Druhy informácií
Vytvorenie informácií
Zdroje informácií
Informačné toky podniku:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.