Marketingový plán firmy Záhradný raj
«»
Prípona
.docx |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
21849 |
Posledná úprava
11.04.2009 |
Zobrazené
1 163 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Stručný prehľad:
Firma vznikla v roku 1995. Od začiatku existencie sa venuje výrobe záhradného nábytku, z masívneho dreva. Výroba bola vždy orientovaná len na zákazkovú produkciu. V súčasnosti poskytuje aj sériové výrobky možné ihneď k odberu. Výroba je dnes obohatená aj o predaj záhradných doplnkov. Firma sa zaoberá aj nábytkovým vybavením hotelov, kaviarni, reštaurácii.
Firma je riadená riaditeľkou a jej zástupcom. Pod sebou majú vysokokvalifikovaných pracovníkov, ktorý pomáhajú firme pri dosahovaní cieľov a vytváraní dobrého mena firmy vyrábaním čo najkvalitnejších a najlepších výrobkov.
Kľúčové slová:
marketing
marketingová štúdiá
poslanie firmy
riziká a príležitosti
marketingové stratégie
vykonávací program
rozpočty
kontrola
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.