Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketingový výskum

1 / 1 «»
Prípona
.ppt
Typ
prednášky
Stiahnuté
34 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14559
Posledná úprava
13.06.2012
Zobrazené
1 939 x
Autor:
dagmar13k
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V dnešnom turbulentnom prostredí poznačeným množstvom zmien potrebujú manažéri denne nové informácie, aby mohli realizovať včasné a kvalitné rozhodnutia. Dôležitú rolu hrá dostupnosť, relevantnosť a spoľahlivosť informácii.

Nevyhnutnosť pracovať a účinne narábať s informáciami núti manažérov budovať v organizačnej štruktúre efektívne marketingové informačné systémy.

Marketingový informačný systém tvoria ľudia, zariadenia a procedúry na zhromažďovanie, triedenie, analýzu a distribúciu potrebných, včasných a presných informácií na marketingové rozhodovanie...

Kľúčové slová:

význam informácií v činnosti podniku

dôležitosť marketingového výskumu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko