Marketingový výskum
«»
Popis:
V dnešnom turbulentnom prostredí poznačeným množstvom zmien potrebujú manažéri denne nové informácie, aby mohli realizovať včasné a kvalitné rozhodnutia. Dôležitú rolu hrá dostupnosť, relevantnosť a spoľahlivosť informácii.
Nevyhnutnosť pracovať a účinne narábať s informáciami núti manažérov budovať v organizačnej štruktúre efektívne marketingové informačné systémy.
Marketingový informačný systém tvoria ľudia, zariadenia a procedúry na zhromažďovanie, triedenie, analýzu a distribúciu potrebných, včasných a presných informácií na marketingové rozhodovanie...
Kľúčové slová:
význam informácií v činnosti podniku
dôležitosť marketingového výskumu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.