Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie - prednášky 2012

«»
Prípona
.pdf
Typ
prednášky
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45441
Posledná úprava
01.12.2014
Zobrazené
1 354 x
Autor:
silvia.butvinova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prečo je tento predmet dôležitý?
- žijeme vo svete globalizácie ?!
- existencia medzinárodných spoločenstiev a nadnárodných podnikov = špecifiká medzinárodného manažmentu
- študenti FPM
INTERNACIONALIZÁCIA EKONOMIKY
- zmedzinárodňovanie ekonomiky
- proces prerastania a spájania sa výrobných činností pod vplyvom medzinárodnej deľby práce
Internacionalizačný podnik (medzinárodne činný) - podnik, ktorý realizuje aspoň jednu svoju činnosť / aktivitu v zahraničí.


INTERNACIONALIZAČNÉ KONCEPTY M. PORTERA
A) Koncept globalizácie - pre globálne odvetvie ukazuje Porter štyri rozličné medzinárodné stratégie, ktoré sa líšia rozptylom konkurencie a rozptylom geografie.
1. globálne nákladové vodcovstvo alebo globálna diferenciácia
2. globálna segmentácia
3. chránený trh
4. prispôsobenie na špecifické trhy

Kľúčové slová:

medzinárodné podnikanie

globalizácia

internacionalizácia

korporácie

reklama

stratégie

trhové segmenty



Obsah:
  • Prednášky 1 až 12
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko