Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Medzinárodný marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15230
Posledná úprava
29.11.2008
Zobrazené
2 095 x
Autor:
Bocanka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Charakteristika medzinárodného marketingu

Domáci marketing je marketing orientovaný na národný (domáci) trh, t.j. trh, kde má firma sídlo.
O exportnom marketingu hovoríme vtedy, keď firma predáva svoje produkty mimo domáceho trhu. Produkty sú fyzicky premiestňované na trh iných krajín. Je to tradičná, nižšia, najmenej komplikovaná forma medzinárodného marketingu. Exportný marketing zostáva významným aspektom mnohých firiem. Marketingové stratégie sú orientované viac na predaj produktu a jeho distribúciu
Ak firma robí viac ako export tovaru a svojimi aktivitami sa zapája v oveľa väčšej miere a priamo do marketingového prostredia v dvoch a viac cudzích krajinách, hovoríme o medzinárodnom marketingu...

Kľúčové slová:

ekonomické prostredie

právne prostredie

politické prostredie

kultúrne prostredie

sociálne prostredie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko