Medzinárodný marketing
Popis:
1. Charakteristika medzinárodného marketingu
Domáci marketing je marketing orientovaný na národný (domáci) trh, t.j. trh, kde má firma sídlo.
O exportnom marketingu hovoríme vtedy, keď firma predáva svoje produkty mimo domáceho trhu. Produkty sú fyzicky premiestňované na trh iných krajín. Je to tradičná, nižšia, najmenej komplikovaná forma medzinárodného marketingu. Exportný marketing zostáva významným aspektom mnohých firiem. Marketingové stratégie sú orientované viac na predaj produktu a jeho distribúciu
Ak firma robí viac ako export tovaru a svojimi aktivitami sa zapája v oveľa väčšej miere a priamo do marketingového prostredia v dvoch a viac cudzích krajinách, hovoríme o medzinárodnom marketingu...
Kľúčové slová:
ekonomické prostredie
právne prostredie
politické prostredie
kultúrne prostredie
sociálne prostredie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.