Medzinárodný marketing
«»
Prípona
.doc |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
21 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15658 |
Posledná úprava
01.02.2009 |
Zobrazené
1 318 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Tradičný export – vzťah medzi exportérom a importérom , pôvod – priamy dopyt zahraničných zákazníkov, často náhodné obchody
Exportný marketing – zahraničný trh plánovane, systematicky, aktívne spracovávaný, podmienky vo firme pre optimálne uskutočňovanie ZO, rozhodnutia na základe prieskumu trhu, snaha o kontakt s konečným odberateľom – marketing
Medzinárodný marketing – uspokojovanie potrieb zahraničných trhov výrobou v zahraničí /výrobné, exportné základne/ a službami /TNC – transnacionálne korporácie
Medzinárodný marketing – koncepcia vedenia firmy orientovaná na zahraničný trh na ktorom sa súbor odbytovo-politckých nástrojov /marketingový mix/ nasadzuje s cieľom efektívneho uspokojenia potrieb trhu a racionálneho využitia zdrojov firmy.
Kľúčové slová:
tradičný export
exportný marketing
medzinárodný marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.