Popis:
1 Opis organizácie a jej aktivít
V prvej časti projektovej dokumentácie je poskytnutý priestor na opis vašej organizácie – teda organizácie, ktorá chce zamýšľaný projekt realizovať. Je vhodné ak máte vždy pripravený akýsi životopis organizácie, ktorý uvádza okrem krátkej histórie i meno kontaktnej osoby, poštovú adresu organizácie, telefonický a internetový kontakt, štatút organizácie (občianske združenie, samospráva, neformálna skupiny....), hlavné zámery a misiu organizácie, zoznam najúspešnejších už realizovaných projektov, zoznam spolupracujúcich organizácii, zoznam predchádzajúcich donorov organizácie, ak je možné krátku finančnú správu organizácie za predchádzajúce dva roky (príjmy a výdaje organizácie).
Všetky spomenuté informácie sú súčasťou výročných správ organizácie, preto je dobré ak sa organizácia programovo venuje ich dopĺňaniu a aktualizácii...
Kľúčové slová:
manažérske rozhodovanie