Nákladové účtovníctvo
Popis:
súbor obsahuje prednásky z predmetu nákladové účtovníctvo u prof TUMPACHA
1. prednáška – Teoretické základy marketingu. Marketing a spoločnosť
- marketing vznikol v USA (prevažovala ponuka nad dopytom)
- u nás sa začal využívať v roku 1990
- aplikovaný vedný odbor, patrí do oblasti vied o riadení
- široký rozsah činností, ktoré sú zamerané na vytváranie výmen
Výmena – forma ľudskej činnosti pomocou ktorej možno požadovaný produkt získať za protihodnotu (je základom marketingu)
- aby sa výmena mohla uskutočniť, treba splniť:
1.výmeny sa musia zúčastniť najmenej 2 partneri (každý musí ponúkať určitú hodnotu)
2.každý z týchto partnerov musí prejaviť ochotu, že sa chce výmeny zúčastniť a pritom každý musí byť natoľko slobodný, aby mohol ponuku partnera prijať alebo odmietnuť
Kľúčové slová:
základy marketingu
Nákladové účtovníctvo
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.