Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Nákladové účtovníctvo

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
29 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26975
Posledná úprava
22.10.2009
Zobrazené
1 561 x
Autor:
duchny
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
súbor obsahuje prednásky z predmetu nákladové účtovníctvo u prof TUMPACHA

1. prednáška – Teoretické základy marketingu. Marketing a spoločnosť


- marketing vznikol v USA (prevažovala ponuka nad dopytom)
- u nás sa začal využívať v roku 1990
- aplikovaný vedný odbor, patrí do oblasti vied o riadení
- široký rozsah činností, ktoré sú zamerané na vytváranie výmen
Výmena – forma ľudskej činnosti pomocou ktorej možno požadovaný produkt získať za protihodnotu (je základom marketingu)
- aby sa výmena mohla uskutočniť, treba splniť:
1.výmeny sa musia zúčastniť najmenej 2 partneri (každý musí ponúkať určitú hodnotu)
2.každý z týchto partnerov musí prejaviť ochotu, že sa chce výmeny zúčastniť a pritom každý musí byť natoľko slobodný, aby mohol ponuku partnera prijať alebo odmietnuť

Kľúčové slová:

základy marketingu

Nákladové účtovníctvo


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko