Nákup a predaj
«»
Prípona
.doc |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17300 |
Posledná úprava
24.12.2008 |
Zobrazené
1 518 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Rizika zákazníka:
1. definícia rizika v nákupe
2. charakteristika rizík
3. hodnotenie rizika
centrum nákupu -súhrn osôb ktorí sa zúčastňuje na rozhodovaní v podniku. Na základe toho akú majú úlohu v tom centre nákupu sa prelomila bariéra, že racionálny nákup je výsledkom je jednej osoby.
Interakčné vzťahy medzi členmi centra nákupu ich váha a spoločenská rola v podniku sa stali od tej doby predmetom systematického sledovania. (treba sa pozrieť na modely Robinsova, Parisa a Winda)
Kľúčové slová:
nakup
predaj
Rizika zákazníka
definícia rizika v nákupe
charakteristika rizík
hodnotenie rizika
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.