Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Nákup a predaj

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17300
Posledná úprava
24.12.2008
Zobrazené
1 542 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Rizika zákazníka:
1. definícia rizika v nákupe
2. charakteristika rizík
3. hodnotenie rizika

centrum nákupu -súhrn osôb ktorí sa zúčastňuje na rozhodovaní v podniku. Na základe toho akú majú úlohu v tom centre nákupu sa prelomila bariéra, že racionálny nákup je výsledkom je jednej osoby.

Interakčné vzťahy medzi členmi centra nákupu ich váha a spoločenská rola v podniku sa stali od tej doby predmetom systematického sledovania. (treba sa pozrieť na modely Robinsova, Parisa a Winda)

Kľúčové slová:

nakup

predaj

Rizika zákazníka

definícia rizika v nákupe

charakteristika rizík

hodnotenie rizika


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko