Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Nástroje marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8898
Posledná úprava
04.05.2018
Zobrazené
774 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový mix od Neila Bordena - ide o marketingový koncept, ktorý vznikol z úspešných skúseností podnikov
- ide o súbor marketingových kontrolovateľných premenných, ktoré organizácia využíva pri ponuke produktov do pozornosti, na využitie, spotrebu a pre uspokojenie akýchkoľvek potrieb, pričom tento súbor nástrojov má vyvolať želanú odozvu cieľových trhov

Marketingová stratégia - dlhodobá koncepcia činností organizácie, ktorá plní 2 základné ciele:
1. dosiahnutie konkurenčnej výhody
2. satisfakcia - uspokojenie cieľových trhov

- spoločným menovateľom oblastí, do ktorých marketing prenikol ako úspešná koncepcia riadenia je existencia konkurenčného prostredia

Kľúčové slová:

Marketing

produktová politika

tvorba ceny

distribučná politika

náklady

konkurencia



Obsah:
  • Nástroje marketingu
    Produktová politika organizácie
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko