Nové trendy v produktových stratégiách
«»
Popis:
Ciele prednášky
- objasniť úlohu inovácie v produktovej stratégii podniku,
- vysvetliť orientáciu produktových stratégií podnikov v súčasnosti
- vymedziť základné rozhodnutia v procese tvorby produktovej stratégie nového tisícročia
Produktová stratégia
- Dnešný trh ponúka množstvo produktov určených pre rôzne oblasti života a spotreby.
- Produktová stratégia predstavuje spôsob koordinácie rozhodnutí, ktoré sa týkajú predovšetkým vlastností produktu, kvality, vyhotovenia, dizajnu, značky, obalu, etikety a služieb podporujúcich produkt.
- Produktová stratégia sa v súčasnosti zameriava predovšetkým na tvorbu imidžu ako na samotnú úžitkovú hodnotu produktov.
- V oblasti produktovej politiky sa v súčasnom trhovom prostredí na budovaní pozitívneho imidžu podieľa najmä inovačná a značková politika.
Kľúčové slová:
strategický marketing
nové trendy
lovemarks
produktová stratégia
inovácia
Obsah:
- Ciele prednášky
Produktová stratégia
Akú úlohu má inovácia v marketingu?
Akú úlohu má inovácia v marketingu?
Inovácia obalov
Aký význam má značka v produktovej stratégii podnikov?
Postavenie značky v produktovej stratégii
Hodnoty, ktoré ponúka značka
Hodnota značky
Znalosť mena značky
Vnímaná kvalita
Vernosť značke
Asociácie spojené so značkou
Znaky najhodnotnejších značiek
Základné rozhodnutia v procese budovania značky
Výber značkového mena
Budovanie pozitívnych asociácií - tvorba identity značky
Budovanie pozitívnych asociácií - tvorba identity značky
Budovanie pozitívnych asociácií - tvorba identity značky
Rozhodovanie o stratégii riadenia značky
Stratégia poziciovania (umiestňovania) značky
Rebranding značky
Lovemarks ako nový koncept budovania značky
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.