Personálny manažment
Popis:
Podstata, účel PeM – vieš ľudí tak, aby sa čo najviac podieľali na zvyšovaní produktivity práce.
Definície PeM:
1.„Plánovanie, organizovanie a kontrola činností zameraných na zabezpečenie, rozvoj a integráciu pracovníkov v záujme dosiahnutia osobných i podnikateľských cieľov“ (Flippo, Aston, Gilbertson)
2.„Ucelený systém zabezpečenia rozvoja personálu a formovania pracovných vzťahov pre vytvorenie optimálnych podmienok motivácie a vedenia pracovníkov, pri plnení podnikateľských cieľov (zámerov) podniku“ (Kachaňáková)
3.„Koordinácia a rozvoj jednotlivcov a skupín pracovníkov v záujme efektívneho plnenia cieľov podniku“ (Graham)
Kľúčové slová:
Plánovanie
organizovanie
kontrola činnosti
rozvoj pracovníkov
integrácia pracovníkov
Personálny manažment
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.