Podnikanie - Podstata, motívy a subjekty podnikania. Podnikateľské prostredie v SR
Popis:
Predmet PODNIKANIE patrí medzi povinné predmety v študijnom programe Manažment bakalárskeho štúdia
Vzhľadom na jeho syntetizujúci charakter je zaradený v závere bakalárskeho štúdia (III. ročník štúdia)
Cieľom predmetu je poskytnúť v rámci štúdia manažmentu základné poznatky o zásadách, pravidlách a podmienkach podnikania v súčasnom prostredí.
Podľa Petra Druckera „manažéri sú podnikateľmi novej doby“ a preto poznatky o podnikaní patria do základnej výbavy vedomostí úspešných manažérov.
Kľúčové slová:
podnikanie
podstata podnikania
motív podnikania
podnikateľské subjekty
podnikateľské prostredie v SR
podiel na trhu
Obsah:
- Úvod do podnikania
Interakcia: podnik - zákazník
Výmena ako základ podnikania
Podnikateľský trojuholník
Podnikateľ sa pri rozhodovaní snaží:
Deľba práce medzi podnikmi
Odvetvie
Typy podnikania
Vplyvy okolia
Čo je to podnikanie ?
Motívy podnikania
Druhy podnikov
Štruktúra podnikov v ekonomike
Situácia s podnikaním na Slovensku
Stav podnikateľského prostredia v SR
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.