Podstata a postavenie podniku
Popis:
prednasky z popod od doc. neumannovej komplet za cely zimny semester
Podnikanie – súhrn činnosti, kt. vyhľadávajú a prakticky využívajú eko príležitosti
- aby sa podnikanie mohlo realizovať musia byt splnene objektívne a subjektívne predpoklady podnikania
Objektívne – sú založené na vytváraní priaznivého podnikateľského prostredia konkurenčného charakteru a sú dané vonkajšou a vnútornou podnikavosťou
- vonkajšia podnikavosť znamená využívanie podnikateľského prostredia (medzier na trhu a zodpovedajúcej legislatívy v štáte) pre potreby podnik. subjektu
- vnútorná podnikavosť je schopnosť – miera, resp. intenzita využívania eko príležitostí konkrétnym podnikateľským subjektom, je podmienená úrovňou ľudských, výrobných ale aj finančných zdrojov, kt. ma podnik k dispozícii ...
Kľúčové slová:
typologia podniku
ciele podniku
podstata podnikania
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.