Prednáška na Manažment výroby
Popis:
Postavenie manažmentu výroby v podnikaní
1. Posun od tradičného rozvoja výroby ku komerčnému.
2. Základ dlhodobá odbytová stratégia, aktívny komerčný prístup vo výrobe, získavanie trhov, zákazníkov a utvárať stabilné transfiremné vzťahy.
3. Podnikateľský prístup - šance a riziká. Úlohou manažmentu je šance zvyšovať, riziká minimalizovať.
MV zahŕňa nielen tradičnú výrobnú činnosť, ale ja predvýrobné etapy a tiež povýrobné služby.
Kľúčové slová:
manažment
podnikanie
druhy cieľov
podnikanie vo výrobe
ciele
Obsah:
- Postavenie manažmentu výroby v podnikaní
Funkcie manažmentu výroby
Manažment výroby a podnikanie
Hlavné druhy cieľov v podnikaní vo výrobe
Bariéry rozvoja podnikania vo výrobe
Podstata MV
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.