Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Prednášky - Firemné plánovanie

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39592
Posledná úprava
23.02.2012
Zobrazené
1 510 x
Autor:
tatiana01
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
FIREMNÉ PLÁNOVANIE (1. prednáška)
- slovo plánovať pochádza z latinského „Planta“ = náčrt budovy
- plánovať znamená načrtnúť schému, projektovať
- protikladom plánovania je improvizácia, pracovať bez plánu, náhodne

Obsahové významy plánovania:
• orientácia na budúcnosť,
• alternatívne možnosti výberu ciest v záujme dosiahnutia zmeny,
• výber jednej z alternatív.

PLÁNOVANIE – činnosť, ktorá je vždy spojená s rozvojom, zmenou stavu, zmenou štruktúry alebo zdrojov za účelom dosiahnuť ciele podniku. (príklad z praxe: Anketa: Má podnik formálny plán pre budúcnosť? Odpoveď: Väčšinou kladná, áno – má. Komentár: Pri podrobnejšom skúmaní sa zistí, že plán. rozumejú podniky často projekciu predaja, ktorá sa robí ako extrapolácia minulého vývoja. To však nieje formálne plánovanie! Ak podnik očakáva rast predaja napr. o 15%, ale v budúcom období neurobí žiadne zmeny, iba to zaznamená, nie je to plán!)...

Kľúčové slová:

firemné plánovanie

direktívne plánovanie

podnikové ciele

strategické plánovanie

plánovanie marketingu



Obsah:
  • Firemné plánovanie
    Význam plánovania, jeho prednosti a nedostatky
    Systém cieľov podniku
    Pojem a formulovanie stratégie
    Strategické plány podnikateľských jednotiek a funkčné stratégie podnikov
    Plánovanie marketingu
    Plánovanie výroby
    Systémy strategického plánovania výroby
    Personálne plánovanie
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko