Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Prednášky na Logistický manažment

«»
Prípona
.pdf
Typ
prednášky
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3728
Posledná úprava
12.05.2017
Zobrazené
1 786 x
Autor:
kozakker
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Definícia logistiky:

1. ako ekonomická disciplína:
a. zaoberajúca sa systémom riešení, koordináciou, synchronizáciou a optimalizáciou reťazcov hmotných a nehmotných operácií, ktoré vznikajú ako dôsledok deľby práce v spojení s výrobou a obehom určitej produkcie.
b. je zameraná na uspokojenie potrieb zákazníkov ako na konečný efekt, ktorý sa snaží dosiahnuť s čo najväčšou pružnosťou a pri optimálnych nákladoch.

2. ako interdisciplinárna veda:
- zaoberajúca sa koordináciou, zosúladením, prepojením a optimalizáciou toku surovín, materiálu, polovýrobkov, výrobkov a služieb, a tiež tokov informácií a financií z hľadiska uspokojenia zákazníka s optimálnym vynaložením prostriedkov.

3. všeobecná definícia logistiky:
- logistika je disciplína, ktorá sa zaoberá celkovou optimalizáciu, koordináciou a synchronizáciou všetkých aktivít v rámci samoorganizujúcich sa systémov, ktorých zreťazenie je nevyhnutné k pružnému a hospodárnemu dosiahnutiu daného konečného (synergického) efektu.

Kľúčové slová:

logistika

manažment

reťazec

servis

náklady

zákaznícky servis

riadenie zásob

udržiavanie zásob



Obsah:
  • Definícia logistiky:
    Znaky logistického prístupu:
    Kľúčové činnosti (aktivity) logistického reťazca
    Logistické služby ako výstup logistického systému:
    1. Podstata logistickej filozofie, cieľ a predmet logistického manažmentu
    1.1 Podstata logistickej filozofie
    1.2 Cieľ, predmet a cyklus logistického manažmentu
    1.3 Definície logistického riadenia
    2. Logistický systém a jeho štruktúra, normatívna základňa pre logistiku
    2.1 Logistika a teória systémov
    2.2 Logistický systém a jeho štruktúra
    2.3 Základné systémové pojmy logistického multisystému, normatívna základňa pre logistiku
    3. Zákaznícky servis, zvyšovanie jeho kvality a výkonu
    3.1. Definícia a štruktúra zákazníckeho servisu v logistike
    3.2. Stratégia zákazníckeho servisu
    3.3 Zvyšovanie kvality a výkonu zákazníckeho servisu
    4. Teória zásob, riadenie zásob, dopad na rentabilitu podniku
    4.1 Základná koncepcia zásob
    4.2 Základy riadenia zásob
    4.3 Finančné aspekty stratégie zásob, náklady na udržiavanie zásob
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko