Prednášky na tému Podnikanie v malých a stredných podnikoch
«»
Popis:
Podnikanie v malých a stredných podnikoch.
Podnikatelia sú jednotlivci, ktorí rozpoznávajú príležitosti, keď ostatní vidia okolo seba iba chaos a zmätok. Kuratko a Hodgetts v knihe Enrepreneurship
Pre úspech v podnikaní nestačí využívať iba zrak a sluch, ale je potrebné uplatňovať najmä „podnikateľské myslenie“
Cieľ predmetu:
I. Rozvíjať poznatky o:
- dôležitosti, zmysle a funkcii MSP v ekonomike
- dôležitosti a potrebe vytváranie podnikateľských vízii, zámerov a stratégií
- možnostiach budovania konkurenčných výhod
II. Rozvíjať schopnosti tvorby podnikateľských zámerov pri zakladaní a rozvíjaní podnikov
III. Poukazovať na špecifické problémy rozvoja rodinných podnikov.
Téma písomnej práce z predmetu:
Rodinné podnikanie na Slovensku a súčasné trendy v malom a strednom podnikaní vo svete.
- Postavenie a súčasné trendy v MSP vo svete
- Rodinné podnikanie na Slovensku
- Faktory ovplyvňujúce úspešnosť rodinných podnikov.
Kľúčové slová:
podnikanie
konkurencieschopnosť
úspech
malé a stredné podniky
skúmanie
predvídanie
vývoj
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.