Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Prednášky z Marketingovej komunikácie

«»
Prípona
.ppt
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37947
Posledná úprava
15.11.2011
Zobrazené
1 588 x
Autor:
laracroft9
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
História reklamných médií a nosičov
Slogany, vývesné štíty.
Obchodné značky v stredoveku.
Kníhtlač v 15. storočí, inzercia. Prvé noviny v Európe Niewe Tijdinghen – r. 1605 v Anteverpách. Prvé noviny na Slovensku Pressburger Zeitung – r. 1764.
Začiatok 20. storočia – na reklamu sa využíva všetko dostupné – obchodné účtenky, poštové pečiatky, známky, fasády domov, stĺpy.
Nové médium: fotografia. V priebehu I. svetovej vojny fotografia ako samostatný druh komunikácie a umeleckého prejavu.
Plagát – zdokonaľoval sa súčasne s fotografiou.
Trhy, jarmoky – predchodcovia veľtrhov a výstav.
Prvé organizované výstavy: Prvá celoeurópska výstava v Prahe roku 1791.

Terminológia v marketingovej komunikácii
Promotion, promotions-mix, komunikačná politika, komunikačný program, komunikačný mix, komunikačný program, komunikácia s trhom, stimulirovanie, marketingová komunikácia, nástroje trhovej komunikácie.
Základ systému marketingovej komunikácie:
Reklama (Propagácia).
Podpora predaja.
Práca s verejnosťou (Public Relations).
Osobný predaj.
...

Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

prednášky

reklama



Obsah:
  • História reklamných médií a nosičov
    Terminológia v marketingovej komunikácii
    Ciele v marketingovej komunikácii a cieľové skupiny komunikácie
    Charakteristika reklamy a ciele reklamy
    Klasická a priama reklama
    Stratégie reklamnej kampane
    Podpora predaja
    Práca s verejnosťou (Public Relations)
    Osobný predaj
    Event marketing
    Event kontroling
    Uplatnenie psychológie v reklame
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko