Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Prednášky z predmetu Medzinárodný marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
44 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3723
Posledná úprava
12.05.2017
Zobrazené
4 766 x
Autor:
kozakker
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
MEDZINÁRODNÝ MARKETING
VÝVOJ


Atribúty posledných rokov (dvadsiatych) 20. storočia:
a) víťazstvo trhového hospodárstva (boj kapitalizmus - socializmus - boj rôznych foriem kapitalizmu)
b) globalizácia svetového trhu (umožnená dopravnou a komunikačnou infraštruktúrou)
» vznik globálnych (nadnárodných) firiem
» vznik „globálneho zákazníka“ - znamená, že zákazníka nezaujíma, v ktorej krajine bol výrobok vyrobený.........
c) rozvoj a využitie informatiky - minimalizácia administratívy, urýchlenie výmeny informácií na globálnej úrovni.
(internacionalizácia - navzájom dohodnuté podmienky medzi sebou, dobrovoľná, jemnejšia forma)
spolupráca na nadnárodnej úrovni
(globalizácia - striktné pravidlá, musia byť akceptované, nedá sa ustúpiť, vytvorí sa centrum, ktoré riadi)

Výsledok:
1. TURBOKAPITALIZMUS (ponuka kvantity produktov v nadmerne krátkom čase) - realizácia ponuky vysokej kvantity v nadmerne krátkom čase, aby si firmy objednali tovar veľkého množstva, veľkého objemu....
2. GLOBÁLNY ZÁKAZNÍK (dostupnosť: Gucci, Mc Donald, Pierre Cardin, BMW). Môžeme si kúpiť ľubovoľný zahraničný tovar na trhu.
3. Intenzifikácia medzinárodnej konkurencie, nie iba existencia nadnárodných monopolov
4. Zahraničná konkurencia i vo východnom sektore
5. Invázia konkurencie do USA:

(Japonci - Rockefellerovo centrum, pozemky na Havaji, Arabi - kancelárske budovy v Manhattane)

Kľúčové slová:

marketing

medzinárodný marketing

cenová politika

export

interkulturálny marketing

globalizácia



Obsah:
  • Medzinárodný marketing
    Medzinárodné marketingové prostredie
    Medzinárodný marketingový výskum
    Metodika výskumu
    Metódy používané v medzinárodnom výskume
    VÝber zahraničných trhov
    Selekčná analýza
    Segmentácia zahraničného trhu
    Stratégia miery angažovania na vybranom trhu
    Stratégia podniku v medzinárodnom prostredí
    Odbytová politika podniku v medzinárodnom prostredí
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko