Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Psychológia a sociológia trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
25860
Posledná úprava
17.07.2009
Zobrazené
1 392 x
Autor:
esztiqe
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Psychológia – veda o správaní sa ľudí, veda o duševnom živote, porozumenie toho, čo sa chápe pod správaním sa osôb, veda o duševných javoch a zákonitostiach človeka, ktoré sú funkciou mozgu a odrazom objektívnej skutočnosti.
Sociálna psychológia – odvetvie psychológie, ktoré sa zameriava na správanie sa ľudí v skupinách, v spoločnosti a v spoločenských situáciách
Psychológia trhu – zaoberá sa štúdiom o správaní sa osôb, jednotlivcov alebo domácností na trhu, v trhovom prostredí. Psychológia trhu má vzťah a prepojenosť k ostatným vedám – s ekonómiou, s filozofiou, so všeobecnou, pracovnou a sociálnou psychológiou, etikou a estetikou a najmä so sociológiou.
Sociológia – empiricko-teoretická veda o spoločnosti, skupín v spoločnosti, zákonoch a vývine spoločnosti, o sociálnom zložení spoločnosti
Sociológia trhu – zaoberá sa oblasťou, ktorá skúma faktory vplývajúce na sociálne skupiny v rámci ich správania sa v trhovom prostredí
Spotrebiteľ – každá osoba, ktorá nakupuje produkty pre osobnú spotrebu a pre vlastné použitie, spotrebu. Spotrebiteľ môže byť aj ten, ktorý nenakupuje, ale používa produkt, napr. dieťa, pre ktoré kupuje rodič .Spotrebiteľ je na konci distribučného reťazca.

Kľúčové slová:

cena

Psychológia

sociológia

sociálny psychológia

psychológia trhu

sociológia trhu

spotrebiteľ

zákazník

marketingová teória

zákaznícke segmenty

model nákupného správania sa spotrebiteľov

...


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko