Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Psychológia v obchode - prednášky

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7699
Posledná úprava
08.05.2018
Zobrazené
1 720 x
Autor:
juliee
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Metódy psychológie
- Všeobecné - pre všetky psychológie
- Špecifické - len pre psych. v obchode

Moderná psychológia používa v podnikateľskej praxi členenie metód podľa obsahového zamerania na:
- Metódy vedeckej práce - logická metóda, histor. Metóda
- Metódy výskumné - Všeobecné
Špeciálne
Modifikované

Všeobecné - sú spoločné všetkým psych. Disciplínam. Zaraďujeme sem: pozorovanie, experiment a exploračné metódy
Špeciálne - ich predmetom je človek v systéme interakčných vzťahov. Patria sem metódy psychológie práce, psych. riadenie a inžinierska psych.
Modifikované metódy - vznikli prepracovaním metód používaných v iných vedných disciplínach. Sú to projekčné metódy a asociačné metódy.

Kľúčové slová:

psychológia

obchod

komunikácia

metóda

projekčné metódy



Obsah:
  • Psychológia v obchode
    Osobnosť manažéra
    Komunikačné zručnosti manažéra
    Komunikačné schopnosti
    Komunikačné zručnosti
    Kritéria na klasifikáciu komunikácie a komunikačných procesov
    Základné kritéria výberu efektívnych komunikačných nástrojov v organizácií
    Čo charakterizuje profesionálnu manažérsku komunikáciu?
    Neverbálna komunikácia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko