Psychológia v obchode - prednášky
Popis:
Metódy psychológie
- Všeobecné - pre všetky psychológie
- Špecifické - len pre psych. v obchode
Moderná psychológia používa v podnikateľskej praxi členenie metód podľa obsahového zamerania na:
- Metódy vedeckej práce - logická metóda, histor. Metóda
- Metódy výskumné - Všeobecné
Špeciálne
Modifikované
Všeobecné - sú spoločné všetkým psych. Disciplínam. Zaraďujeme sem: pozorovanie, experiment a exploračné metódy
Špeciálne - ich predmetom je človek v systéme interakčných vzťahov. Patria sem metódy psychológie práce, psych. riadenie a inžinierska psych.
Modifikované metódy - vznikli prepracovaním metód používaných v iných vedných disciplínach. Sú to projekčné metódy a asociačné metódy.
Kľúčové slová:
psychológia
obchod
komunikácia
metóda
projekčné metódy
Obsah:
- Psychológia v obchode
Osobnosť manažéra
Komunikačné zručnosti manažéra
Komunikačné schopnosti
Komunikačné zručnosti
Kritéria na klasifikáciu komunikácie a komunikačných procesov
Základné kritéria výberu efektívnych komunikačných nástrojov v organizácií
Čo charakterizuje profesionálnu manažérsku komunikáciu?
Neverbálna komunikácia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.