Segmentačný výskum
«»
Prípona
.doc |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
21485 |
Posledná úprava
27.03.2009 |
Zobrazené
1 654 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Charakteristika segmentov trhu, podstata segmentačného výskumu, segmentačné premenné,....
Segmentácia
• hľadanie vzťahu medzi potrebami zákazníkov a marketingovými aktivitami firmy.
• Nájdenie tohto vzťahu pomáha identifikovať relatívne homogénne skupiny spotrebiteľov (zákazníkov), ktorí sa vyznačujú podobnými potrebami, čo sa týka produktov či služieb, ako aj podobnou reakciou na marketingovú akciu predajcu,
• Tieto skupiny sú tzv. trhové segmenty.
Kľúčové slová:
výskum
segmentačný výskum
trhový segment
lojalita
situačná segmentácia
osobnosti
nákupné miery
metodológia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.