Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Segmentačný výskum

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21485
Posledná úprava
27.03.2009
Zobrazené
1 587 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Charakteristika segmentov trhu, podstata segmentačného výskumu, segmentačné premenné,....

Segmentácia
• hľadanie vzťahu medzi potrebami zákazníkov a marketingovými aktivitami firmy.
• Nájdenie tohto vzťahu pomáha identifikovať relatívne homogénne skupiny spotrebiteľov (zákazníkov), ktorí sa vyznačujú podobnými potrebami, čo sa týka produktov či služieb, ako aj podobnou reakciou na marketingovú akciu predajcu,
• Tieto skupiny sú tzv. trhové segmenty.

Kľúčové slová:

výskum

segmentačný výskum

trhový segment

lojalita

situačná segmentácia

osobnosti

nákupné miery

metodológia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko