Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Špecifické pravidlá reklamnej praxe

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33377
Posledná úprava
30.05.2010
Zobrazené
995 x
Autor:
zadsemuser
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. REKLAMA NA ALKOHOL
Reklama alkoholických nápojov nesmie byť umiestnená v médiách určených pre maloletých, na billboardoch v tesnej blízkosti škôl, detských ihrísk a v podobných zariadeniach, ktoré sú určené predovšetkým maloletým.
Za reklamy odporujúce Kódexu reklamnej praxe sa budú považovať také reklamy propagujúce alkoholické výrobky, na ktoré sa bude vzťahovať niektorá z ďalej uvedených charakteristík:

1.1. Vlastnosti alkoholu
1.1.1 Reklamy oznamujúce nevhodným spôsobom, že konkrétny produkt má mimoriadny
účinok, alebo že rýchlo pôsobí.

Kľúčové slová:

specifické pravidlá reklamnej praxe

reklamna prax


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko