Špecifické pravidlá reklamnej praxe
Popis:
1. REKLAMA NA ALKOHOL
Reklama alkoholických nápojov nesmie byť umiestnená v médiách určených pre maloletých, na billboardoch v tesnej blízkosti škôl, detských ihrísk a v podobných zariadeniach, ktoré sú určené predovšetkým maloletým.
Za reklamy odporujúce Kódexu reklamnej praxe sa budú považovať také reklamy propagujúce alkoholické výrobky, na ktoré sa bude vzťahovať niektorá z ďalej uvedených charakteristík:
1.1. Vlastnosti alkoholu
1.1.1 Reklamy oznamujúce nevhodným spôsobom, že konkrétny produkt má mimoriadny
účinok, alebo že rýchlo pôsobí.
Kľúčové slová:
specifické pravidlá reklamnej praxe
reklamna prax
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.