Spoločenský marketing
«»
Prípona
.doc |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
25 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15111 |
Posledná úprava
28.11.2008 |
Zobrazené
4 906 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Spoločenský marketing
Táto koncepcia je v súčasnosti najpopulárnejšia pre veľké uznávanie ochrany spotrebiteľov a verejnosti.Existuje legislatívna ochrana.
- definícia – najnovšia filozofia marketingového manažmentu pričom firma zameriava svoje marketingové rozhodnutia na tri aspekty :
o Potreby spotrebiteľov
o Svoje vlastné požiadavky – zisk
o Dlhodobé záujmy spotrebiteľov a spoločnosti (týmto bodom sa spoločenský marketing líši od marketingu)
Kľúčové slová:
marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.