Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Strategický marketing (výcuc z knihy, vhodné ako príprava na skúšku)

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
40 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41065
Posledná úprava
07.12.2012
Zobrazené
2 203 x
Autor:
funtozi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Dokument obsahuje kompletnu prednášku s popisom a analýzou postupov pri startegickej analýze marketingovych činnosti. Je to výcuc z knihy, vhodné ako príprava na skúšku...

Marketing a strategický marketing Marketing znamená uvedomelé, na trh orientované vedenie podniku, kde zákazník je v centre pozornosti počas celého podnikateľského procesu. Cieľom marketingu je prostredníctvom výmeny uspokojovať potreby, želania a dopyt zákazníkov, vytvoriť pre zákazníkov hodnoty, a tak zabezpečiť splnenie stanovených cieľov podniku

Tri úrovne marketingu
- strategický marketing - vrcholový (TOP) manažment
- taktický marketing - stredný (middle) manažment
- operatívny marketing – nižší (operative) manažment

Tri úrovne marketingu sú spojené s troma úrovňami manažmentu.
Strategické rozhodovanie, dôležitou manažérskou činnosťou je rozhodovanie, ktoré môže prebiehať ako:
- jednorazová aktivita v prípadoch, ak sa jedná o rutinné záležitosti
- rozhodovací proces, ak ide o zložité problémy riadenia s dlhodobým dopadom, uskutočňované súborom krokov, spojených do série činností
...

Kľúčové slová:

strategický marketing

strategický manažment

stratégia podniku

tvorba stratégie

analýza STEP

analýza PEST

analýza VRIO



Obsah:
  • Tri úrovne marketingu sú spojené s troma úrovňami manažmentu.
    Strategické rozhodnutia ako súčasť strategického manažmentu
    8 znakov odlíšenia strategického rozhodovania od taktického
    Tri úrovne stratégie
    Hierarchická definícia stratégie a strategického manažmentu
    Strategický marketing
    Strategické marketingové analýzy
    Analýzy marketingového prostredia
    Vlastná analýza
    Súčasné marketingové stratégie
    Analýza marketingového prostredia
    Analýza nákladovej pozície podniku
    Analýza trhu
    Analýza SWOT
    Analýza konkurencie
    Pravdepodobné reakcie konkurentov
    Konkurenčný informačný systém
    Štruktúra informacií o konkurentoch
    Analýza STEP
    Analýza PEST
    Analýza VRIO
    MARKETINGOVÉ STRATÉGIE
    Marketingové plánovanie pozostáva z troch úrovní
    Strategický marketingový plán pozostáva z nasledovných častí
    Začlenenie marketingu do organizačnej struktúry podniku
    Analýza predaja
    Analýza ziskovosti
    Marketingový audit musí spĺňať štyri základné charakteristiky
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko