Strategický marketing
Popis:
Podstata marketingových stratégií
Stratégia
Vyjadruje smerovanie a orientáciu podnikateľských aktivít v dlhom časovom horizonte. Je to aplikácia klasickej stratégie v marketingu. Môžeme ju definovať podľa rôznych skupín:
• Hierarchické stratégie (misia, poslanie – ciele stratégie – taktiky – politiky – programy a rozpočty). Celý plánovací proces pribieha hierarchickým spôsobom. Ciele: kam smerujeme a stratégia odpovedá na: ako sa tam dostaneme. Dobrá stratégia podporuje misiu a ciele podniku. Plusy: väzba medzi stratégiou a výsledkom, viacero úrovní analýzy, dôraz na implementáciu prostredníctvom alokácie zdrojov do aktivít. Mínusy: nedostatočne zohľadnené vplyvy externého prostredia, formálny proces tvorby stratégie, žiadaný návod na aplikáciu.
Kľúčové slová:
strategický marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.