Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Strategický marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
neznámy
ID projektu
14849
Posledná úprava
29.11.2008
Zobrazené
1 076 x
Autor:
mexicoman70
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podstata marketingových stratégií

Stratégia
Vyjadruje smerovanie a orientáciu podnikateľských aktivít v dlhom časovom horizonte. Je to aplikácia klasickej stratégie v marketingu. Môžeme ju definovať podľa rôznych skupín:
• Hierarchické stratégie (misia, poslanie – ciele stratégie – taktiky – politiky – programy a rozpočty). Celý plánovací proces pribieha hierarchickým spôsobom. Ciele: kam smerujeme a stratégia odpovedá na: ako sa tam dostaneme. Dobrá stratégia podporuje misiu a ciele podniku. Plusy: väzba medzi stratégiou a výsledkom, viacero úrovní analýzy, dôraz na implementáciu prostredníctvom alokácie zdrojov do aktivít. Mínusy: nedostatočne zohľadnené vplyvy externého prostredia, formálny proces tvorby stratégie, žiadaný návod na aplikáciu.

Kľúčové slová:

strategický marketing


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko