Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Strategický marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15828
Posledná úprava
24.12.2008
Zobrazené
1 188 x
Autor:
yoshi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Podstata a vymedzenie stratégie
1.1 Podstata strategického riadenia podnikov
Stratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie.

Cieľ:
- vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky),
- hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?),
- smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) – bázou je „kritérium efektívnosti“ – robiť správnu vec (efektívnosť sa zameriava na dlhodobé použitie)...

Kľúčové slová:

strategicky marketing


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko