Strategický marketing
Popis:
Stratégia v oblasti marketingu
» sa zameriava na dosiahnutie perspektívnych marketingových cieľov v rámci konkrétneho marketingového prostredia
» stratégiu charakterizuje smer, ktorý bude organizačná jednotka v danom časovom období sledovať a ktorý vedie k najúčinnejšej alokácii zdrojov pre dosiahnutie vytýčených marketingových cieľov
Hlavné rysy marketingovej stratégie
Na všeobecnej úrovni
» môžeme konštatovať, že marketingová stratégia rešpektuje základné zásady marketingu a vychádza z nich
Znamená to:
» uvedomelú orientáciu na trh a zákazníka a plné uspokojenie jeho potrieb
» súčasne posúdenie schopností a možností podniku s ohľadom na jeho ciele
Kľúčové slová:
stratégicky manazment
ciele podniku
poslanie podniku
SWOT analýza
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.