Štýly výchovného pôsobenia v škole podľa Flandersa
«»
Popis:
Direktívnosť
Direktivita sa prejavuje v supresívnom (potláčajúcom) rozhovore, do ktorého patria také prejavy, ako je rozkazovanie, dirigovanie, prednášanie, moralizovanie,
kritizovanie detí,
organizovanie práce v triede,
inštruovanie.
Kľúčové slová:
štýl
výchova
Flanders
direktívnosť
vychovávateľ
Obsah:
- 1. Flanders
2. Direktívnosť
3. Nedirektívnosť
4. Schéma podľa Flandersa
5. Znaky menej direktívnych učiteľov
6. Metódy zmeny direktívneho na menej direktívny štýl
Zdroje:
- GAVORA, P.: Učiteľ a žiaci v komunikácii. 1. vydanie : UK Bratislava 2003. 241 s. ISBN 80-07-01029-7
- ZELINA M.: Stratégie a metódy rozvoja osobnosti. IRIS 1995 41-42s. ISBN 80-967013-4-7
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.