Sumár z prednášok Marketingové stratégie
«»
Popis:
Prednášky - (krátky výcuc) od prof. Lieskovskej
Metódy stanovenia ceny výrobku
1. nákladové
- prirazkova – zohladnuje rezijne naklady suvisiace s prevadzkovanim cinnosti, rozpocitame to na jeden kus.
- analyza nuloveho bodu
- vypocet ceny na zaklade cielovej navratnosti – kolko musi stat vyrobok,aby sa mi vratila cena napr.stroja, tlaciarne
2. dopytové
- Zohladnuje dopyt po produkte, ak mame nizke vyrobne naklady, ale vysoky dopyt, mozeme cenu navysit, pokial je cena prijatelna pre konkretneho zakaznika
3. konkurenčné
Strategicke planovanie sa uskutocnuje na 4 org. urovniach
- Korporativna – akoze univerzita
- Divizionalna – akoze fakulty
- Strategicke podnik.jednotky – akoze studijne odbory
- Vyrobkova uroven - predmety
Kľúčové slová:
marketingové stratégie
prednášky
stanovenie ceny výrobku
strategické plánovanie
Obsah:
- Finančné stratégie
Základné vlastnosti služieb
Cenová stratégia
Metódy stanovenia ceny výrobku
1. nákladové
2. dopytové
3. konkurenčné
Strategické plánovanie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.