Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Teória marketingového výskumu

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21714
Posledná úprava
29.03.2009
Zobrazené
1 604 x
Autor:
primalex
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Predmet, typológia a formy marketingového výskumu

Defínícia:


"Marketingový výskum je systematicky realizovaný zber, úprava, spracovanie, analýza, interpretácie a prezentácia informácia, ktoré slúžia k identifikácii a riešení rôznych marketingových situácií v organizácii".

P. Kotler

Americká marketingová asociácia - marketingový výskum predstavuje funkciu, ktorá prepája spotrebiteľa, zákazníka a verejnosť s marketingovým pracovníkom pomocou informácií využívaných k zisťovaniu a definovaniu marketingových záležitostí a problémov k tvorbe, zdokonaľovaní a hodnotení marketingových akcií, monitorovaní marketingového úsilia a
k zlepšení pochopenia marketingu ako procesu.

Kľúčové slová:

Marketing

dotazniky

hypotezy


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko