Využívanie sociologických výskumov v redakčnej a propagačnej praxi
Popis:
Spolupráca žurnalistov, sociológov a propagačných pracovníkov
Sociológia žurnalistiky je v užšom zmysle ponímaná skôr ako sociológia v žurnalistike, resp. ako špecifická adaptácia niektorých sociologických metód, procedúr a techník v žurnalistike. Sociologické pojatie žurnalistického tvorivého procesu vychádza z toho, že žurnalistika je spoločensky riadenou kolektívnou činnosťou s väzbami na spoluprácu inštitucionálnu a s publikom. Tieto stránky sa premietajú do všetkých etáp žurnalistických činností od plánovania až po hodnotenie účinnosti pri stanovených cieľov. Vyhodnocujú sa štatistické údaje a výsledky výskumu, skúsenosti z terénu atď.
V spolupráci je dôležitá ich vzájomná komunikácia.
Kľúčové slová:
Spolupráca žurnalistov
Spolupráca sociológov
Spolupráca propagačných pracovníkov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.