Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Využívanie sociologických výskumov v redakčnej a propagačnej praxi

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33405
Posledná úprava
30.05.2010
Zobrazené
1 015 x
Autor:
zadsemuser
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spolupráca žurnalistov, sociológov a propagačných pracovníkov
Sociológia žurnalistiky je v užšom zmysle ponímaná skôr ako sociológia v žurnalistike, resp. ako špecifická adaptácia niektorých sociologických metód, procedúr a techník v žurnalistike. Sociologické pojatie žurnalistického tvorivého procesu vychádza z toho, že žurnalistika je spoločensky riadenou kolektívnou činnosťou s väzbami na spoluprácu inštitucionálnu a s publikom. Tieto stránky sa premietajú do všetkých etáp žurnalistických činností od plánovania až po hodnotenie účinnosti pri stanovených cieľov. Vyhodnocujú sa štatistické údaje a výsledky výskumu, skúsenosti z terénu atď.
V spolupráci je dôležitá ich vzájomná komunikácia.

Kľúčové slová:

Spolupráca žurnalistov

Spolupráca sociológov

Spolupráca propagačných pracovníkov


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko