Vývoj a koncepcie marketingu
«»
Prípona
.docx |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
3 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
20186 |
Posledná úprava
08.03.2009 |
Zobrazené
2 074 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1. Výrobná koncepcia – zmena spoločnosti a trh. systému, dopyt prevláda nad ponukou
2. Výrobková koncepcia – ponuka je väčšia ako dopyt, prevláda luxusná výroba, ktorá značí vysoké spoločenské postavenie
3. Predajná koncepcia – zmena z luxusnej výroby na predajnú, náklady a manažérsky spôsob riadenia hovoria, kto čo zarobí
4. Marketingová koncepcia – dokáže predať ten, kto uspokojí potreby zákazníka
5. Spoločenský marketing – koncepcia vývoja marketingu, ku ktorému sa pridala myšlienka zmeny a renovácie
Kľúčové slová:
marketing
marketingové koncepcie
ciele a nástroje
faktory
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.