Základy marketingu
Popis:
Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti
Teoretické základy M
M sa stáva jednou zo zákl. funkcií podniku.
M vznikol v USA.
Prvou oblasťou, na kt. sa M orientoval bola distribúcia poľnoh. objektov.
Výrobkový princíp bol 1. etapou, kt. viedla k poznaniu M univerzitami.
Okolo r. 1910 bola navrhnutá univerzálna klasifikácia odbytového kanála, kt. bola zhrnutá do 3 kategórií:
1. funkcie výmeny
2. funkcie ponuky
3. pomocných funkcií.
Bol to tzv. funkčný princíp, kt. si osvojili prvé učebnice M.
Aplikácia M, kt. bol vypracovaný na amerických univerzitách sa týka obd. 20.-tych r. 20. st.
Pred r. 1950 bolo len veľmi málo možností rozlišovať rôzne školy v oblasti M.
M existoval najmä ako univerzitná disciplína...
Kľúčové slová:
marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.