Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Základy marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17430
Posledná úprava
29.12.2008
Zobrazené
728 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti

Teoretické základy M
M sa stáva jednou zo zákl. funkcií podniku.
M vznikol v USA.
Prvou oblasťou, na kt. sa M orientoval bola distribúcia poľnoh. objektov.
Výrobkový princíp bol 1. etapou, kt. viedla k poznaniu M univerzitami.
Okolo r. 1910 bola navrhnutá univerzálna klasifikácia odbytového kanála, kt. bola zhrnutá do 3 kategórií:
1. funkcie výmeny
2. funkcie ponuky
3. pomocných funkcií.
Bol to tzv. funkčný princíp, kt. si osvojili prvé učebnice M.
Aplikácia M, kt. bol vypracovaný na amerických univerzitách sa týka obd. 20.-tych r. 20. st.
Pred r. 1950 bolo len veľmi málo možností rozlišovať rôzne školy v oblasti M.
M existoval najmä ako univerzitná disciplína...

Kľúčové slová:

marketing


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko