Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Ako môžu firmy prognózovať budúce správanie zákazníkov?

«»
Prípona
.pptx
Typ
prezentácia
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28080
Posledná úprava
26.11.2009
Zobrazené
1 571 x
Autor:
macik11988
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ako môžu firmy prognózovať budúce správanie zákazníkov.

Dopyt môže byť meraný pre šesť úrovní produktu: - celkový predaj - predaj v odvetví - predaj firmy - predaj výrobkovej rady - predaj výrobkovej formy - predaj výrobkovej položky

päť priestorových úrovní - Svet - USA (štát) - Región - Oblasť - Zákazník a tri úrovne časové: - krátkodobá - strednodobá - dlhodobá
6 x 5 x 3 = 90 typov merania dopytu

Kľúčové slová:

správanie zákazníkov

meranie dopytu na trhu



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko