Benchmarking - manažérstvo kvality
«»
Prípona
.ppt |
Typ
prezentácia |
Stiahnuté
20 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10004 |
Posledná úprava
08.10.2018 |
Zobrazené
1 440 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
POROVNAJTE SA S NAJLEPŠÍMI A STAŇTE SA LEPŠÍMI
... ako systémová metóda sa začal používať okolo roku 1960
... za účelom: zvyšovania operatívnej alebo strategickej efektivity, ako podmienky pre uplatnenie sa na trhu
Benchmarking je sústavný, systematický proces zameraný na porovnávanie vlastnej efektívnosti z hľadiska produktivity a kvality práce so špičkovými spoločnosťami a organizáciami.
Celkový cieľ je naučiť sa od ostatných postupy a metódy, resp. ich časti, ktoré sú kľúčové pre vyššiu efektívnosť, vyjadrenú všeobecným úspechom
Kľúčové slová:
benchmarking
manažérstvo kvality
zdokonaľovanie riadenia
znalostný manažment
produktivita práce
podniková kultúra
Obsah:
- Benchmarking
Benchmarking a konkurenčná analýza
Benchmarking a zdokonaľovanie riadenia
Benchmarking a kvalita
Benchmarking a znalostný manažment
Benchmarking otázky
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.