Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Cenová politika

«»
Prípona
.pptx
Typ
prezentácia
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
anglický
ID projektu
42437
Posledná úprava
01.09.2013
Zobrazené
2 013 x
Autor:
Sochy
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Táto prezentácia zameraná na tému Cenová politika obsahuje aj prípadovú štúdiu na túto tému. Prezentácia obsahuje množstvo zaujímavých poznatkov, obrázkov a grafov.

Cenová politika v marketingu
Cena za produkt je hodnota, ktorú ako odmenu firme platí zákazník za možnosť získať hotový produkt.

Podľa Šimegha je cena „hlavným nástrojom konkurečného boja.“ Príliž nízka cena vyvoláva u zákazníkov podozrenie na nedostatočnú kvalitu výrobkov, čoho dôsledkom môže nastať pokles dopytu.

Vysoká cena je spájaná s luxusom a kúpa takéhoto produktu dáva zákazníkovi možnosť vyjadriť svoje sociálne postavenie či životný štýl.

Poznáme 4 cenové hladiny:
Prestížna
Prvotriedna
Prijateľná
Podpriemerná

...



Kľúčové slová:

marketing

prezentácia

cenová politika

metódy tvorby cien

cenová tvorba

produktový mix

cenové zľavy

cenová diferenciácia

prípadová štúdia

Coca cola



Obsah:
  • Cenová politika v Marketingu
    Prístupy, princípy určovania cien a účel cenovej politiky
    Ciele cenovej politiky
    Súčasné metódy tvorby cien
    Cenová tvorba nových produktov, stratégie tvorby cien pre produktový mix, stratégie cenových úprav a cenové zmeny
    Určovanie cien nových výrobkov
    Tvorba cien produktového mixu
    Základné typy cenových zliav
    Cenová diferenciácia
    Prípadová štúdia (Coca cola)
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko