Cenová politika
Popis:
Táto prezentácia zameraná na tému Cenová politika obsahuje aj prípadovú štúdiu na túto tému. Prezentácia obsahuje množstvo zaujímavých poznatkov, obrázkov a grafov.
Cenová politika v marketingu
Cena za produkt je hodnota, ktorú ako odmenu firme platí zákazník za možnosť získať hotový produkt.
Podľa Šimegha je cena „hlavným nástrojom konkurečného boja.“ Príliž nízka cena vyvoláva u zákazníkov podozrenie na nedostatočnú kvalitu výrobkov, čoho dôsledkom môže nastať pokles dopytu.
Vysoká cena je spájaná s luxusom a kúpa takéhoto produktu dáva zákazníkovi možnosť vyjadriť svoje sociálne postavenie či životný štýl.
Poznáme 4 cenové hladiny:
Prestížna
Prvotriedna
Prijateľná
Podpriemerná
...
Kľúčové slová:
marketing
prezentácia
cenová politika
metódy tvorby cien
cenová tvorba
produktový mix
cenové zľavy
cenová diferenciácia
prípadová štúdia
Coca cola
Obsah:
- Cenová politika v Marketingu
Prístupy, princípy určovania cien a účel cenovej politiky
Ciele cenovej politiky
Súčasné metódy tvorby cien
Cenová tvorba nových produktov, stratégie tvorby cien pre produktový mix, stratégie cenových úprav a cenové zmeny
Určovanie cien nových výrobkov
Tvorba cien produktového mixu
Základné typy cenových zliav
Cenová diferenciácia
Prípadová štúdia (Coca cola)
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.