Commodity Bundling
Popis:
Commodity Bundling
(Viazanie produktov)
Viazanie tovarov je ďalšia stratégia, ako môžu manažéri zvýšiť zisk . Je to balenie rôznych produktov dokopy a predávanie za viazanú cenu. . Napríklad cestovné agentúry často predávajú balíky služieb, ktoré zahŕňajú cenu letenky, ubytovanie v hoteli a stravu za viazanú cenu namiesto oceňovania každej položky zvlášť. Počítačové firmy balia spolu počítače, monitory a softvér a predávajú to za viazanú cenu. Veľa obchodníkov s autami balí dokopy klimatizáciu, riadenie s posilňovačom a automatickú prevodovku. Tak sa teda pozrime, ako tieto praktiky zvyšujú profit.
Kľúčové slová:
Commodity Bundling
Viazanie produktov
Zvyšovanie zisku
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.