Diagnostika a hodnotenie žiakov
«»
Popis:
Diagnostika - vedecká disciplína zaoberajúca sa otázkami diagnostikovania subjektu v edukačnom prostredí
(J. Průcha, 2009, s. 42)
Hodnotenie žiaka je nevyhnutná súčasť výchovno-vzdelávacieho procesu, ktorá má informatívnu, korekčnú a motivačnú funkciu
(Metodický pokyn č.7/2009-R)
Pedagogické diagnostické metódy
A. Klasické didaktické a diagnostické metódy:
Ústne skúšky
Písomné skúšky
Praktické skúšanie
Didaktické testy
...
Kľúčové slová:
hodnotenie
diagnostika
Obsah:
- Diagnostika
Hodnotenie
Pedagogické diagnostické metódy
Hodnotenie žiakov
Zoznam použitej literatúry
Zdroje:
- PETLÁK, E. Všeobecná didaktika, Bratislava : IRIS, 1997. 273 s. ISBN 80-88778-49-2.
- Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník, Praha: Portál, 2009. 400 s. ISBN 80-7178-252-1.
- Metodický pokyn č.7/2009-R z 28. apríla 2009 na hodnotenie žiakov základnej školy
- SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika, Praha: ISV, 1999. 322 s. ISBN 80-85866-33-1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.