Popis:
Táto prezentácia je zameraná na etický kódex v Marketingu. Obsahuje vysvetlenie základných pojmov súvisiacich s etikov až po definíciu etických zásad v podnikaní, reklamy, predaja atď. Taktiež obsahuje prípadovú štúdiu zameranú na túto tému.
Úvod
Pojem etika pochádza z gréckeho slova ethos, ktorý vyjadruje povahový rys, zvyk, obyčaj spôsob myslenia, alebo postoje jednotlivcov a skupín.
Etika je teóriou morálky a mravnosti. Skúma vzťahy ľudí k iným ľuďom, k spoločnosti, k sebe samému. Zároveň poskytuje praktické návody na správanie a konanie ľudí v súkromnom, pracovnom a verejnom živote.
Skúsenosti mnohých firiem ukázali, že dôsledným uplatňovaním etických princípov vo svojej každodennej praxi je možne dosiahnuť podnikateľský úspech a v konečnom dôsledku aj zisk.
Je potrebne si uvedomiť skutočnosť, že etické zásady nie sú nemenné a vyvíjajú sa v čase. To čo dnes považujeme za závažné porušenie etických noriem, bolo v minulosti chápané a vnímané inak.
...
Kľúčové slová:
etika
kódex
etický kódex
marketing
prezentácia
prípadová štúdia
Obsah:
- Úvod
1. Etika a etický kódex v marketingu
2. Etika v marketingu a podnikateľská etika
3. Podstata, význam a členenie etických kódexov
4. Eticky kódex AMA (American Marketing Association)
5. Etické aspekty vo vybraných oblastiach marketingových činnosti
6. Reklama
7. Podpora predaja
8. Osobný predaj
9. Prípadová štúdia (Super cereálie)